اگر قصد خرید ملک برای زندگی و یا سرمایه‌گذاری آینده‌‍نگرانه در یک کشور زیبا و آرتم هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ملک در کشور پرتغال است.

کاوش بیشتر
خرید ملک در پرتغال - سرمایه گذاری در پرتغال

اگر هر نوع درآمد غیر فعال دارید که برای انجام آن نیاز به حضور در مکان یا دفتری خاصی نیست، ویزای تمکن مالی (D7) ایده‌آل برای مهاجرت شما به پرتغال است.

کاوش بیشتر
ویزای تمکن مالی پرتغال D7
شبکه‌های اجتماعی

ما را دنبال کنید.

خرید ملک در پرتغال توسط ایلان ماسک

خرید ملک توسط ایلان ماسک در پرتغال

ایلان ماسک “مولتی میلیونر دیگری است که جذابیت های این کشور را کشف کرده است”

بنابر گزارش نشریه SOL “ایلان ماسک مولتی میلیاردر معروف آمریکایی می خواهد خانه ای در پرتغال بخرد”.

در این مطلب که با تیتر بزرگ ( ایلان ماسک، مولتی میلیاردر دیگری که ارزش خرید ملک در پرتغال را کشف کرده است.) از جستجوی این کارآفرین و مغز متفکر اقتصادی برای خرید ملک در پرتغال خبر داده است.

ایلان ماسک در حال حاضر صاحب ده‌ها شرکت بزرگ و تراز اول جهان مانند SpaceX، تسلا، شبکه اجتماعی X(توییتر سابق)، بورینگ کمپانی است و با دارایی بیش از 210 میلیارد دلار در رده نخست مولتی میلیاردرهای دنیا قرار دارد.

ایلان ماسک که دو هفته پیش در پرتغال حضور داشت بی سر و صدا این کشور اروپایی رو زیر نظر داشت و نماینده‌ای را برای جستجو و خرید ملک در پرتغال به این کشور فرستاده است.

در حال حاضر تجسس برای خرید ملک در پرتغال توسط این مولتی میلیاردر در خفا انجام می‌شود تا جایی که کارلوس مویداس (شهردار لیسبون) از قصد این مولتی میلیاردر برای حضور در پرتغال اظهار بی اطلاعی کرد و گفت تلاش‌های او برای ارتباط با ماسک بی نتیجه بوده است.

خرید ملک در پرتغال

جذابیت خرید ملک در پرتغال برای مولتی میلیاردرها

بنابر اخبار رسیده بجز ایلان ماسک چهره‌ مشهوری مانند اپرا وینفری، مجری مشهور آمریکایی نیز در حال جستجو برای خرید ملک در پرتغال است و این نشان از جذابیت سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات کشور پرتغال برای میلیاردرهای مشهور آمریکایی است.

 

پرتغال در سال‌های اخیر با ثبات اقتصادی و سیاسی خود، جایگاه خود را در بین مهاجران و سرمایه‌گذاران تثبیت کرده است و انتظار می‌رود سرمایه‌گذاری در بخش املاک این کشور رشد خود را حفظ کند.

به دنبال خرید ملک در پرتغال هستید؟

کارشناسان ما هر هفت روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.